Οι χρήστες που επισκέπτονται το Facebook από τον υπολογιστή τους και από το λάπτοπ, συνήθως αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα συχνότερα από αυτούς που μπαίνουν από το κινητό τους.
Όμως το πρόβλημα παραμένει ίδιο και αυτό είναι που εκνευρίζει καθημερινά και εκατομμύρια χρήστες.
Το Facebook άλλωστε έχει μεταφέρει πολλές λειτουργίες του, μόνο στα κινητά, κι έτσι είσαι υποχρεωμένος σημαντικές ρυθμίσεις να μπαίνεις και να τις κάνεις από εκεί!
Τι γίνεται όμως με τους φίλους μας που δεν βλέπουμε τι ανεβάζουν στον τοίχο τους;
Νέος απλός λογαριασμός (σε όλες τις συσκευές)
ΔΟΚΙΜΗ: Αν κάνετε έναν νέο λογαριασμό θα δείτε αμέσως να εμφανίζει “σελίδες” ακόμα και “ομάδες” της περιοχής σας, (δεν έχει σημασία αν είστε σε χώρα με σταθερή IP όπως εγώ), και μετά θα σας παρουσιάζει προτάσεις για να κάνετε νέους “φίλους” με την ίδια στρατηγική.
Μόλις κάνεις εμένα, πρώτο φίλο, θα αρχίσει να σου εμφανίζει δικούς μου φίλους με κριτήριο την χώρα διαμονής, την πόλη, τα χόμπι, κτλ.
Στο διάστημα αυτό όμως θα περάσουν δεκάδες “χορηγούμενες διαφημίσεις” και παντελώς άσχετα reels που θα σας εμφανίζει “κάθε καρυδιάς καρύδι” από όλο τον πλανήτη.
Αυτή είναι και η στρατηγική του Facebook, να σας βάλει αμέσως στα βαθιά και “να πάρει και καλά τα ενδιαφέροντα σας” και μετά να αρχίσει ένα πόλεμος “διαφημίσεων” προς τις οθόνες σας.
Και τι εννοώ με αυτό που λεω.
Βλέπετε π.χ, στα reels σας διάφορα βίντεο από το Πακιστάν, από την Ινδία, (στην τύχη αναφέρω τις χώρες), τα 99 από τα 100 που θα δείτε είναι πληρωμένα.
Αυτοί οι χρήστες πληρώνουν στο Facebook για να μεγαλώσουν το κοινό τους, τα like τους, και να ανεβάσουν τα στατιστικά τους έτσι ώστε να τους προωθεί η Meta στις διαφημιστικές κατηγορίες της.
Μπορεί ακόμα να δείτε γυναίκες να λυκνίζονται σε βίντεο 3” με 5”, οι οποίες προωθούν τις ιστοσελίδες που έχουν για ενήλικες, κοινώς τσοντοσελίδες, όλες αυτές λοιπόν, είναι πληρωμένες, δεν σας τα δείχνουν τυχαία, και αν κάνετε το λάθος και πατήσετε κάποιες από αυτές, πιστέψτε με θα σας ακολουθούν μονίμως.
Ο λογαριασμός που έχω τώρα. Τι γίνεται στο προφίλ μου;
Αυτό που γίνεται στο προφίλ σας, έχει να κάνει πρώτα με τους φίλους σας, βασίζετε στην ουσία αν τους “ακολουθείτε” ή είστε απλά “φίλοι”
Αν τους ακολουθείτε, λογικά θα τους βλέπετε και συχνότερα και μετά ακολουθούν όλα τα υπόλοιπα που θα τα βρείτε, όταν πάτε στο προφίλ κάποιου φίλου σας και πατήστε εκεί που λέει “Φίλοι” και βάλετε σε προτεραιότητα τις εμφανίσεις των αναρτήσεων του.
Τι γίνεται όμως όταν, ούτε από αυτούς δεν βλέπετε τις αναρτήσεις τους;
Μα φυσικά, τη σειρά των φίλων σας, την παίρνουν οι διαφημίσεις που σας προτείνει και καλά το Facebook, και όταν θα έρθει η σειρά τους, (με αλγόριθμους και τα σχετικά), μέσα στο 15αύγουστο θα δείτε τι έκανε ο φίλος σας την Καθαρή Δευτέρα.
Έτσι λοιπόν, αρχικά, αν θέλετε να βλέπετε τους 30 φίλους σας, ξεκινήστε να τους ακολουθείτε και από εκεί και πέρα το Facebook ξέρει τη θα σας προβάλει. Αν τους έχετε απλά φίλους τότε θα εμφανίζονται οι αναρτήσεις τους στη ροή σας, κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα!
Επαγγελματικές σελίδες
Η “μεγάλη πατάτα” του Meta Business Suite που σου λέει, θες να προβάλεις την ιστοσελίδα της εταιρίας σου; Πλήρωσε. Μπες και κάνε μια διαφημιστική καταχώρηση για την επιχείρησή σου, π.χ. 300 ευρώ το μήνα, και θα στην προβάλω σε συγκεκριμένο κοινό και μέχρι μια απόσταση, και μετά, αν θέλεις να ανεβάσεις τον κόσμο και την απόσταση, ανεβαίνει και το ποσό. Και εντάξει, συμφώνω κι εγώ να βγάλει και ο Μαρκ κανένα φράγκο, αλλά τι σου φταίνε τα δισεκατομμύρια των “σελίδων” που κάνουν αναρτήσεις και δεν τις βλέπει κανείς; Χαμένος χρόνος!
Τι γίνεται με τις αναρτήσεις που έχουν link; (ιστοσελίδες που παρακολουθούμε και θέλουμε να κοινοποιήσουμε)
Αν βάλετε μια φωτογραφία στο προφίλ σας θα έχει μεγαλύτερη απήχηση από ένα link μιας ιστοσελίδας. Δοκιμάστε το!
Γι’ αυτό και όλες οι ιστοσελίδες κοινοποιούν πρώτα τον τίτλο ή την φωτογραφία του θέματος τους και σε στέλνουν στο πρώτο σχόλιο (όπως έκανα κι εγώ) για να μην εμφανίζεται το link σαν ανάρτηση, αλλά σαν σχόλιο!
Θα επιστρέψω για το Facebook….δεν τελείωσα εδώ!
Καλή συνέχεια!